Monday, August 6, 2007

To the One - I ♥ Love ♥

Song - ZARA ZARA from the movie Rehna Hai Tere Dil Mein.

Have no words to express what this song really means to me ...
Itz like....I m falling in LOve again n again n again.....

Oh God this Distance n Seperation is really killing me now!


zara zara bahakta hai mahakta hai aaj to mera tan badan Today my body sways and scents the air with fragrance.
mein pyaasii huun mujhe bhar le apnii baahon mein I m thirsty; quench me with your embrace.
zara zara bahakta hai mahakta hai aaj to mera tan badan Today my body sways and scents the air with fragrance.
mein pyaasii huun mujhe bhar le apnii baahon mein I m thirsty; quench me with your embrace.
hai merii qasam tujhko sanam duur kahiin na jaa Swear, darling, that you won't go far from me!
yeh duurii kahatii hai paas mere aa jaa re This distance tells you to come near me; come!
yuun hii baras baras kaalii ghaTaa barse Just like black clouds shower down rain,
ham yaar bhiig jaae'n is chaahat kii baarish mein beloved, let's drench ourselves in the rainfall of desire.
merii khulii khulii laTo'n ko suljhaae'n Untangle my free-flowing tresses
tuu apnii ungliyo'n se with your fingers;
mein to isii khwaahish mein this is my fantasy.
sardii kii raato'n mein ham so'e rahein ik chaadar mein in the cold nights, we sleep beneath one blanket;
ham dono tanha ho'n na koii bhii rahe is ghar mein we two are alone; no one else is in the house.
zara zara bahakta hai mahakta hai aaj to mera tan badan Today my body sways and scents the air with fragrance.
mein pyaasii huun mujhe bhar le apnii baahon mein I m thirsty; quench me with your embrace.
aa jaa re aa re Come, come to me.
taRpaae'n mujhe terii sabhii baatein Everything you say makes me pine;
ek baar hai diiwaane jhuutha hi sahii pyaar to kar Maddy, false or true, just love me once!
mein bhuulii nahiin hasiin mulaaqaate'n I haven't forgotten our beautiful meetings.
bechain karke mujhko mujh se yuun na pher nazar Having made me restless, don't avert your gaze like that.
ruuthega na mujhse mere saathiya yeh vaada kar Promise me, my companion, you shall not quarrel with me.
tere bina mushkil hai jiina mera mere dilbar Without you, living would be impossible, my love.
zara zara bahakta hai mahakta hai aaj to mera tan badan Today my body sways and scents the air with fragrance.
mein pyaasii huun mujhe bhar le apnii baahoin me.n I m thirsty; quench me with your embrace.
hai merii qasam tujhko sanam duur kahiin na jaa Swear by me, darling, that you won't go anywhere far.
yeh duurii kahatii hai paas mere aa jaa re This distance tells you to come near me, come!
aa jaa re... Come to me...



Download - ZARA ZARA MP3

No comments: